اتقان اسناد هویتی مردم ایران بسیار با اهمیت است ***مقام معظم رهبری*** ثبت احوال نوین، زمینه ساز توسعه پایدار ***** کارت ملی هوشمند، دروازه ورود به دولت الکترونیک

تغییر زبان سایت به

دسترسی سریع

ستاد خبری حراست اداره کل

نظر سنجی

نظر شما درباره پايگاه اطلاع رسانی ثبت احوال استان قزوین چيست؟


ستاد اقامه نماز

شما اینجا هستید

خانه

درخواست حل اختلاف

شرح خدمت : این خدمت مربوط به کسانی است که به هر دلیل شناسنامه و اسناد آنها دارای اختلاف می باشد ارائه می گردد .

استناد قانونی : بند 1 الی 5 ماده 3 قانون ثبت احوال

 

محل مورد مراجعه: اداره ثبت احوال محل سکونت

مدارک مورد نیاز :

» فرم درخواست از هیات حل اختلاف مستقر در اداره ثبت احوال »  ، تصویر شناسنامه خواهان ( و افرادی که به آنان استناد گردیده است )

» سایر مدارک و ادله مورد ادعای خواهان

» فیش بانکی براساس تعرفه های   بحساب شماره 2171113326000 نزد بانک ملی

» تقاضای اجرا در اسناد پس از رویت رای هیات حل اختلاف توسط خواهان

مراحل ارائه خدمت :

 - تکمیل فرم درخواست از هیات حل اختلاف توسط متقاضی 

- بررسی اسناد و مدارک توسط بایگانی اسنا سجلی و سیستم رایانه

 - رسیدگی توسط اعضا ء هیات حل اختلاف و صدور رای 

- ابلاغ رای به خواهان 

- اجرا در اسناد سجلی و صدور شناسنامه یا تغییرات اعمال شده و تحویل به متقاضی

 فرمهای مورد نیاز : برای دریافت فرم درخواست رسیدگی از هیات حل اختلاف کلیک کنید

- مدت زمان ارائه خدمت : در همان روز انجام می پذیرد ( در صورتیکه محل صدور اسناد مورد نظر در محل دیگری باشد زمان رفت و برگشت به آن اضافه می گردد )

لینکهای مهم

لینک ادارات تابعه

ورود کاربر

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.